12 sie 2016

castle








Zdjęcia zostały wykonane w zamku w Kórniku


17 komentarzy:

  1. Miałam przyjemność być w tym zamku i stwierdzam, że jest pięknie! :)

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! Gratuluję! Pytania i inne informacje znajdują się na moim blogu: http://beeinnggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację i komentarz! ♥
      Nie mam pojęcia, czy odpowiem na pytania, gdyż ten blog założyłam z zamysłem wstawiania tutaj tylko i wyłącznie zdjęć.
      Zamek faktycznie piękny, choć mały :c

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia
    Zapraszamy do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję c:
      Odwiedzę bloga z pewnością ♥

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia
    Zapraszamy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdj maja w sobie taka tajemnicza głębię :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia. ♡
    okiem-nastolatki.blogspot.com

    Zapraszam również do przeczytania blogów moich znajomych: recenzumkomiksiarza.blogspot.com
    dear-victoriaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super!! genialny klimat :)
    może wspólna obserwacja? :) jeśli masz ochotę, daj znać u mnie :* uczciwy rewanż gwarantowany!
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam do powiedzenia tylko tyle, że desgin twojego bloga to po prostu jest coś wspaniałego, DAWNO nie widziałam tak dobrych, tak klimatycznych zdjęć, za każdym razem jak do Ciebie zaglądam, pierwsza myśl- WOW tyle chyba w temacie ;)
    PS nie musze juz dodawac raczej,ze cie obserwuje? ;3 buziaczki!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Design bloga został stworzony przez Wioskę Szablonów. Uwielbiam szablony z tego bloga i gorąco go polecam c: Dziękuję za wspaniałe słowa! Wielka motywacja dla początkującego fotografa!

      Usuń

Szablon wykonany przez Mrs Black dla Wioski Szablonów | Credit: X